..Monday bluess....




Hari Isnin memang teruk rasanya bagi aku ataupun kengkawan yang lain..Semua masih dalam mood holiday... Yang aku nie memanglah moody sebab semalam tak cukup tido.. Dah menjadi kebiasaan kalau pertukaran shif,aku memang tak boleh tido nyenyak malam tue...


Pepagi lagi banyak betul komen dari ketua baru aku...adeh,tahan telinga jew la sampai tak lalu nak makan..:( huhuhuhuhu... Lepas setelkan pt,wat keje-keje yang dah dikomen. Kang kata tak mendengar arahan.. Tapi tak pa,aku cuba think positif... Tingkatkanlah kesabaran aku... Dah tiba masanya aku perlu buat sesuatu supaya lebih proaktif...


Balik jea umah, aku terus pikir mana nak cari bekas yang dipesan oleh ketua aku.. Lastly teringat kat ChowKit banyak jual bekas tupperware yang murah-murah.. Lepas mandi dan solat, aku siap-siap dan mengajak Cik Zura temankan sementara nak survey barang keperluan dia nanti... Lepas dapat apa yang aku nak,kami p makan sebelum balik umah.. Singgah restoran ROSDET dekat area Hotel KL International...

Lepas makan, masing-masing pengsan kat umah hehe letih la konon...

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..