...6.40 petang...

Alhamdulillah aku sudah pun selamat sampai ke Kuala Lumpur..walaupun sepanjang jalan tak begitu menarik,nak ku lelapkan mata pun kejap jer boleh... Asyik memerhati keadaan sekeliling sepanjang perjalanan... Entah apa yang bermain di fikiran.. Di tambah pulak encik driver pasang lagu jiwang-jiwang.. lagi la aku melayan..

Sampai di sini,roomate aku datang amek,kami terus singgah kedai makan sebelum balik umah.. lapar tue tak la sangat,cuma nak melapik perut ja agar tak lapar di malam hari... balik jer umah,terus aku membersihkan diri... abeh satu badan bau asap sebab singgah makan kat kedai satay depan Menara TM,Jalan Semarak.. ada orang panggil tempat tue satay pulau...

Malamnya terus aku online sambil mengemas bag,apa yang di bawa aku cuba cari space tuk simpan.. hehehehe penuh sangat dah ruang dalam bilik aku nie... Now.. dah selesai dan masa untuk tidur.. :)


Selamat malam kengkawan....

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..