..JaLan-jalaN...

Assalammualaikum...


Hari nie sungguh pack jadual aku.. Aku baru lepas keje malam.. Dalam kol 10 aku ikut kawan pegi kelas tambahan kat area KL... Jalan begitu lengang.. Dah tak da orang agaknya kat kl nie... Kelas abes dalam jam 12 tengahari.. Kami pon pulang ke rumah.. Aku dah janji nak pegi ambil perfumed yang sudah di tempah di Crabtree & Evely,Sogo...



Hurm.. tak dan nak rehat rupanya.. Lepas amek perfumed aku mengajak zura pulang sebab kepala aku dah pening sebab tak cukup tido...


Mulut aku pulak kalau dah tak larat,automatik malas nak sembang...rasa nak ketuk kepala ngan hammer jer :)) Menyampah agaknya Cik Zura sebab aku tak melayan bila dia cakap.. hehehe Sorry yer... Sebelum balik, singgah beli Smooties kat Each A Cup...


Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..