..IkeA...







Assalammualaikum wbt dan Selamat malam...





Hari nie ada janji nak g kelas tambahan yang di adakan di Damansara.. Balik jer keje,teruk sarapan then, tido.. Sebelum tue jam aku kunci dalam pukul 11.30 pagi takut tak sedar pulak nanti.. Aku terjaga pabila nset berdering.. rupanya dari kawan aku yang menyatakan tentang stiker yang di tempah telah pun siap...





Bila dah terjaga tue, nak sambung tido memang tak la kan.. Terus jer pegi tengok baju mana yang nak pakai untuk ke kelas.. Selesai Iron baju,aku online kejap tengok apa yang berlaku di FB..





Lepas Solat Zohor.. aku dan Cik Noni ke kelas.. Banyak ilmu yang aku perolehi di sana. Tambahan pula ceramah tersebut di beri oleh pakar pemakanan utama di serantau asia.. Bertuahnya aku.. Lepas tamat kelas,aku meminta Cik Noni singgah di ikea untuk membeli mug seperti yang telah di rancangkan.. Lepas penat round-round dalam ikea, aku memilih cawan 6 biji berwarna hitam putih sebagai Cenderahati untuk kengkawan pada reunion nanti...macam dalam gambar kat bawah nie.. Cantik tak ?
Esok time nak deco sikit la kasi cun lagi.. :)
owkeh.. daa..

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..