..i fOlLow U..

Saturday, February 26, 2011

...On Saturday...




Semalam tdo lewat... sebabnya dok sebok bincang pasai vacation.. wah... so suprise... nk percaya ke tak eh... isk isk.... tawakkal jer la.. Bila dah bincang,macam dua-dua dah agree... tapi tunggu masa jer la,kalau di izinkan oleh-Nya...jadi lah nanti... :)


hari nie aku bangun awal.. tapi tdo balik sebab ngantok... pastu g Terminal Bus Sg Nibong tuk cari tiket nak balik petang nie...aku beli tiket jam 6.30 petang.. Adeh.. cepatnya masa berlalu... pastu terus g agensi Zhulian,beli barang-barang keperluan umah... setel dua menda tue,aku terus g kedai jeruk kat area umah aku nie... shopping jeruk dekat 6 kilo nak bawak balik kolumpo.... pergh... buka kedai jeruk pon bagus kan....hehehe

Setel semuanya,aku dapat fb wall dari Cik Intan... Wah.. ajak p beli handphone baru... dapat duit kutu katanya..so.. pilih punya pilih... dia amek sama macam aku.. :D esok sure kuar entry pasal nset... :D

Pastu aku g beli Jeruk buat Cik Adina yang dah janji nak amek den kat kolumpo malam nie...
Now.. nak g siap-siap balik tempat gua mencari rezeki...
Semoga selamat sampai..:)

Insyallah..;)

2 comments:

Buzu Ediany said...

bincang pasai vacation??huwaaaa tak ajak bncang skali pung..huhuhu sob sob

!eNa PnG said...

Mu,nanti kawe bgtau huhu ;-)