..i fOlLow U..

Sunday, February 27, 2011

..Ahad Yang Penat..

Ahad..hari untuk beristirehat dengan keluarga...

Bagi aku,hari yang seperti biasa sebabnya aku kene keje..hari ni penatnye keje memang tak terkata..sampaikan nak rehat setengah jam pun tak sempat..apatah lagi nak g toilet.. Bergilir-gilir aku bersama senior solat..Sebab nya hari ni ramai pesakit yang dialysis tak ikut jadual yg sepatutnya.. Nasib baik aku sempat ambil mkanan tambahan yang memberi tenaga..kalau tidak,mau jugak aku pengsan..

Lepas keje aku terus bergegas blk umah..kaki dah cramp ni.. Mujur ada tilam yang boleh massage 1 badan..bestnya..

Malam ni harap-harap dapat tdo awal la kan...esok dah nak keje pg pulak..

No comments: