..biar Betul...



assalammualaikum wbt..


Selamat pagi...





Agak lama jugak aku tak menambah entry dalam diari aku nie.. seolah-olah tiada apa yang berlaku.. padahal aku memang tak sempat nak tambah rencah dalam diari aku nie.. sorry yek..








Sudah 2 malam aku bekerja dengan gigihnya.. Huishhh.. makin lama,makin ramai yang sakit.. naik takut pulak aku jadinya.. kena peringat la diri sendiri yang tak berapa nak sehat nie.. 2 malam membuatkan aku sakit-sakit badan. Pulang dari kerja, lepas mandi dan sarapan...terus ja lelap sampai tengahari.. sampaikan ada yang sms dan call yang aku tak sedar.. memant penat sangat..:( Tapi di sebabkan tugas aku,aku cuba buat yang mana aku mampu jer.. Betul kan..





Hari nie insyallah aku akan pulang ke kampung lepas keja.. Rindu rasanya kampung halaman aku.. walalupun sekadar balik dan duduk di rumah, aku tetap suka rumah aku.. dapatlah aku berehat 3 hari nie... kenduri pun banyak.. tapi tak pasti dapat hadir atau tidak...

Semoga selamt sampai... Insyallah..

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..