..Lepakking at Old Town Bayan Baru...

Lepas magrib aku bersiap-siap untuk jumpa jurufoto untuk Majlis Perkahwinan Cik Azura kita nie...8.30 malam aku dah sampai kat Old Town Bayan Baru.. Nasib tak ramai..Boleh la duduk kat bahagian luaq.. sementara nak tunggu dorang datang, aku membelek-belek menu yang ada atas meja.. lama sungguh tak lepak kat situ...







Saya memilih Cold Hazelnut White Coffe dan roti bakar dengan peanut butter... Nak makan yang lain tak teringin pulak... kemudian, En.Ogee pon datang... sampai ja kat meja..terus story pasal eksident dekat Sunshine Bukit Gambir.. Moto dengan moto berembung dekat traficlight.. dengar-dengar mati dua-dua orang tue... Darah penuh atas jalan..Ish... Ngeri aku di buatnya...



Nie la dua orang kawan aku... En.Ogee dan En.Zam.. Teringin beno nak ada sebijik camera cam tue.. adeh.. modal belum ado lagi.. Lgi sorang Cik Anne..



Lepas makan,sembang-sembang pasal diri masing-masing serta perkembangan lain.. :) beshnya.. last jumpa dorang nie masa puasa tahun lepas.. kat tempat nie jugak..:D sebelum jam 12 kami pon bersurai... sebab balik lambat nanti kena marah...

Comments

Amir Syahir said…
lama tak pekena kopi...hehe.
!eNa PnG said…
hiro..


tue la.. lama dah tak pekena kopi.. tue yang membe ajak lepak kat old town..
!eNa PnG said…
Alinac...

Sy memang orang Penang.. :-D

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..