..i fOlLow U..

Monday, May 31, 2010

hari terakhir May 2010

BULAN menyinari di angkasa.. BULANlah yang paling indah di pandang dari jauh bagai pungguk rindukan BULAN... bila BULAN mula berbicara..mula lah terdengar perbagai cerita... andai pungguk setia menanti.. apatah lagi pelbagai peristiwa yang berlaku setiap saat..setiap minit..setiap jam...setiap hari..setiap minggu..setiap BULAN..setiap tahun... BULAN nie lah yang banyak peristiwa berlaku dalam hidup aku... sebut ja BULAN MAY... pasti aku akan ingat tarikh keramat itu... BULAN may jugak aku banyak menghabiskan masa dengan keluarga serta kawan-kawan seperjuangan...:) sangat la terbaek BULAN MAY nie:X awal bulan..aku pulang ke kampung bersama cik adina.. sangat lah besh..banyak perkara-perkara lucu yang mmg aku akan ingat sampai bila-bila mungkin... kami sempat singgah di TAMAN ASEK TAIPING hanya untuk naik itik di tasek tue.. tue la pertama kali aku mencuba... setelah perluluh2 tahun aku hidup... sweet sangat masa tue... minggu ke-2 BULAN MAY.. aku bersama-sama rakan-rakan VF menyaksikan PAINTBALL GAME di Ulu Kemensah... mmg sangat best.. tapi keperluan permainan agak kurang berpuas hati.. tempat tue salah satu tempat rekreasi di Selangor nie.. pada minggu ke-3.. aku pulang lagi ke kampung.. kali nie memang dirancang.. aku telah menempah tiket AA yang murah tue..tapi terpaksa balik seorang diri disebabkan budak HAMZAH nie kena bertugas di SIBU pada hari berkenaan... pada malam harinya kami sekeluarga menikmati ikan bakar di GOLD COAST, BAYAN BAY, Penang...hujan pulak time tue.. tekpaksalah berebut tempat duduk dengan orang lain.. minggu ke-4.. aku hanya menghabiskan masa di tempat kerja.. serta berkerja keras sebelom cuti pada minggu depan... Minggu seterusnya... aku pulang lagi ke kampung halaman... Kali nie dengan Teman-teman geng SB Virtualfriends..:) ehehehe memang menyawn giler kami... walaupon apa yang telah dirancang tak berjalan lancar sangat.. tapi memang sangat menyeronokkan...kepada CA'E..NATA,ARIMARO,HIDAYANA,HYDO,POKKUN,IDA,SYAH_NIE,VANZEYA,POKCIK DIN... terima kaseh kerana memberi kerjasama yang amat baek dari segala segi walaupon dalam kepenatan... maaf la andai ada yang terkurang.. janji korang HAPPY...:) next time leh g tempat laen pulak :X:X:X
dan Hari nie aku bekerja dalam keadaan kepenatan sedangkan hari aku sangatlah gembira...:)




nanti sy update gambaq yea...:X

Sunday, May 23, 2010

.......

assalammualaikum...

dah lama giler tak hapdate blog nie.. nak kata bz sangat memang bz la kan...:) tapi maseh ada ruang tuk aku menghabiskan masa bersama keluarga dan teman-teman sekalian... aku mintak maaf sebab masa terlalu singkat tuk megatur hala tuju ku...:) dalam menjalani kehidupan seharian kita...kita adakalanya terlupa tuk menghargai apa yang kita telah dapat... Alhamdulillah syukur atas segala rahmat dari segala bentuk yang Engkau berikan.. aku amat bersyukur atas segalanya... di berikan keluarga yang harmoni, di berikan teman-teman yang memahami, diberikan pekerjaan yang suci lagi murni, diberikan limpahan rezeki yang melebihi.. aku berpeluang menjejakkan kai ke bumi Sarawak... sungguh indahnya alam sekitar di sana.. harap-harap dapat menjejakkan kaki ke sana lagi..:)

Sunday, May 9, 2010

EnTah...

assalammualaikum rakan-rakan sekalian....

m
a
a
f
.
.
.
.
.
.
s
a
y
a

t
i
a
d
a

m
oo
d
.
.
.
.

apesal tah.. rimas kew... apa eh.. xpasti pulak saya... kadang2 tue suka sangat orang amek berat pasal kita..tapi kalo dah menyebabkan kerimasan... saya kurang suka lor...:( maaf yea... saya mungkin wat salah... :( tapi tak bermaksud saya suka cara kamu...