..i fOlLow U..

Saturday, December 25, 2010

..weekend..



Selamat hari krismas dan tak lupa jua Selamat Hari Lahir buat encek Ojinz yang telah menyambut hari lahirnya pada hari nie..Aku cuti hari nie.. Mulanya aku ingat nak g keje pagi tadi. Tapi terbangun lambat pulak.. Dalam kol 8 pagi aku terima sms dari Kak Ana,katanya mau jumpa.. Kami bersarapan di satu warung di Pantai Dalam.. Selepas sarapan,terus pergi MidValley tuk jalan-jalan..
Parking agak banyak sebab kami pergi awal.. Then terus masuk menuju ke GSC tuk tengok wayang.. Sebelum tue kene beratuk panjang tu beli tiket. Penat beratur..cerita yang kami nak tengok tue dah full booking.. Hadoi... terpaksalah pilih cerita Aku Masih Dara... Masa ada lagi sejam,kami ke Rasa Mas tuk makan tengahari.. Sedap jugak makanan kat situ.sebelum nie tak pernah sing gah.. Selesai makan,kami terus menuju ke GSC.. Cerita AMS nie besh jugak.. sebab banyak di selitkan pengajaran pada anak-anak muda zaman sekarang nie.. Terkesan jugak lakonan Raja Farah dalam nie.. Smooth jea masuk dalam minda nie... So,korang tunggu la cerita nie keluar kat astro kalau tak nak tengok kat wayang. Lepas tue kaami pergi solat jap kat dalam JUSCO. Memang banyak SALE kat sini.. tapi tak larat nak belek barang-barang kat situ.. Then.. kami terus keluar dari Midvalley dan terus ke Taman Tasik Titiwangsa..
Sambil lepak-lepak,aku snap la beberapa keping gambar...



..Kak Ana..

..Me with teddy..



...Like this pic...

6 comments:

Cik Adza said...

alaa.. nape xajak..
hukhuk~ sy sgt busan dok umah..
along ngan akak pun g midv td..
last2 sy tgk muvie sorg2 kt tv smpai nanges2..
hahha~ sian kn..

:|

!eNa PnG said...

ala... mana tau.. ingatkan xda kat sini...:)

Aujinz said...

huhuhuhu... masyeh Iena.. :D

Aujinz said...

koh koh koh... word verification nie guna perkataan Ponstan..

koh koh koh.. tau laa orang medikal..

!eNa PnG said...

ahahaha....



perkataan tue semua kuar sendiri la...:P

!eNa PnG said...

Ojin....



sesama kaseh..;)) :d