..i fOlLow U..

Sunday, December 19, 2010

..Tahniah..

Assalammualaikum dan salam sejahtera pada rakan-rakan blogger semua.. Harap-harap korang sihat di samping keluarga dan orang tersayang..

Alhamdulillah.. Aku bersyukur kehadrat Ilahi kerana cuti kali ini buatkan aku gembira,bahagia atas semua peristiwa yang berlaku berjalan lancar walaupun ada sedikit cacat celanya..

TAHNIAH buat sahabat aku Cik Buzu yang telah selamat BERTUNANG dengan En Dzul pada 18.12.2010. Majlis pertunangan ini berlansung di Gelugor,Pulau Pinang berlalu dengan lancar. Apa yea rasanya menjadi tunangan orang? Mesti gembira kan.. Hehe korang dah ada pengalaman tak? Huhu turn aku belum sampai lg.. :-)

Segala persiapan dilakukan sebelum nie telah sempurna dilaksanakan. Akulah yang menjadi penggubah hantaran tue.. Budak baru belajar la katakan.. Hehe nanti gambar akan dimasukan kemudian yea..

Hari ni aku dah pun sampai di Kuala Lumpur. Aku dihantar oleh mak dan abah ke terminal bas.. Rasa malas je nak balik pagi tadi.. Memandangkan aku dah mula bekerja hari nie.. Aku kena blk jugak..

Now nak rehat kejap sebelum pergi kerja..


Jumpa lg..
Thanks..
Wassalam..

6 comments:

azzey said...

Klu dh cuti mmg malas nk keja semula kannnnnn...lg2 klu dh blk kpg.

!eNa PnG said...

Azzey...


Hehe memang pun.kalau dah blk kg memang tersangat malas mau blk bekerja..:-(

Aujinz said...

sebelum gie kerje pun.. sempat lagi mengapdet..
huhuhuhu

!eNa PnG said...

Ojin... hehehe


tersempat pulak hari nie :P

Buzu Ediany said...

Terima kasih mu...kawe doakan insyaAllah akan sampai turn mu pulak...

!eNa PnG said...

Mu..

Sama-sama..
Mu dah Selangkah menuju gerbang perkahwinan..
I'm Happy for u ;-)