..hOmeTown..

9.20 malam.. lepas keje.. aku mintak tolong akak senior aku hantar aku g hentian duta. Dia memang lalu area itu sebab nak balik ke Sg Buloh.. then aku cepat-cepat pegi ke kaunter tiket... Lepas dapat tiket jam 9.40 malam, aku menanti kedatangan bas.... kakak kat kaunter bus tue pon dah kenal muka aku.. asek balik kampung ja kan.. Kali nie aku amek cuti seminggu sebab... 13 -14.12.10 aku akan berada di Sik,Kedah... 16.12.10 ayahbonda akan pulang dari Tanah Suci Mekah. 18.12.10 pula ada Majlis Pertunangan Cik Buzuediany. Wah... sungguh pack betoi kan...


9.40 malam aku menaiki bas.. Perjalanan ke Penang mengambil masa 4jam 30minit atau lebih... Jam 2 pagi aku telah memasuki jambatan Pulau Pinang.. haiii.... gumbiranya rasa di hati.. walaupon penat. Sampai di Terminal Bas Sg Nibong,aku di ambil oleh kakak serta abang iparku.. Sebelum baalik rumah, kami singgah beli nasi kandar kat Restoran Kayu Nasi Kandar. Pagi-pagi pon orang tak putus-putus ke kedai nie...



Sampai ja kat umah,aku membersihkan diri.. then makan...kenyang pastu online jap kat FB.(sementara nasi nak turun ke perut).. pastu aku pon sambung tido..

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..