..Wedding..



Musim cuti sekolah nie memang banyak sangat kenduri... Tahun depan punya cuti sekolah pon dah ada 3 kenduri dalam list... :d Hari nie wedding anak adik Pakcik aku kat Dewan Komuniti Sentul... Tempat aku main badminton dulu.. Memang besar dewan tue.. tak sangka pulak dorang dah cat baru.. Cantek...Seawal jam 11 kami dah ke sana.. Memang tak ramai lagi cuma saudara mara sebelah pakcik yang ada. Dewan telah dipenuhi dengan kerusi meja,pelamin,meja makan beradab,meja buffet serta meja untuk acara potong kek.. Tema majlis nie warna Coklat Gold. Dah sama tema time kakak aku kawen dulu.. Kebanyakan sedara pakcik ada di sekitar KL ngan Perak.. ramai jugak yang aku kenal dan lama tak jumpa... Family dorang memang kamceng dan friendly... Best jugak.. Pengantin perempuan pulak katanya orang Kepala Batas,cekgu sekolah..:) sweet jer pengantin nie.. Dua hari berturut-turut aku dengar paluan kompang dan rebana.. Hadoi... beshnya... Jantung berdebar-debar jew..hik hik hik... tunggu aku upload gambar kenduri kat sini yea...

Comments

Cik Adza said…
hikhik~ ;))

akak bila lagi? :">
!eNa PnG said…
adza...;))


hehehe mungkin kamu yang dulu :P

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..