..i fOlLow U..

Wednesday, January 19, 2011

...TomOrrow....









Esok... aku serta 7 orang rakan lagi akan berangkat ke Jakarta.. Huhhh... macam-macam perasaan sekarang nie.. dah lama tak jejak negara orang kan... packing Barang pun main-main jer... yang pasti bag balik nanti kompem penuh punya... Dengan keadaan badan nie yang tak berapa sehat...Selsema jew nieh... Macam sayu jer nak tinggalkan bumi Malaysia tanah airku... hehe tapi,tak pe.. 4 hari jew pon.. pas tue dah balik sini dah... Harap-harap perjalanan kami semua selamat hendaknya...








Buat rakan blogger sekalian.. mungkin blog nie tak berapa nak bergerak dalam masa 4 hari nie... di harap kengkawan bersabar yea.. Sebaik saja kami pulang,insyallah blog nie akan di aktifkan semula... Doakan perjalanan kami selamat yea...:)






Pergilah ke mana sahaja.. namun perasan nie tetap timbul tak kira bila,masa,tempat.. Still the same... Semoga apa yang di rancangkan bejalan dengan lancar...






2 comments:

shamsul said...

semoga awak hapy...dan selamat pulang

!eNa PnG said...

Shamsul...



TQ :) hehehehe sy pon harap cam tue jugak... smoga semuanya selamat...