...Mulakan Operasi...


Opssstttt.... bukannya buat operation eh... :d Jangan salah anggap pulak.. Hari nie seharian aku lepak kat umah... nak tido tak boleh,kepala tengah weng.. aku mengemas apa yang patut sepanjang hari selain dok online kat FB.. Opss.... Mesti korang tak taukan id aku kat FB.. meh nak bagi tahu... Korang boleh taip Fadhlina Ahmad.. then kalau nampak profile pic sama dengan gambar dalam blog nie.. Memang betul la tue...


Jadi hari tue masa pegi Pesta Penang,aku ada beli sebuah novel terbitan NB KARA yang bertajuk HUJAN PUN MENARI.....setelah aku tinggalkan lebih sebulan kat Penang,hari nie baru nak koyak plastik dan mulakan operasi membaca.. Baca tajuk pon dah menarik kan.. belum baca isi kandungan lagi... jadi aku nak mula baca buku nie.. nanti aku story eh pasal buku nie..


JOM BACA NOVEL.....;)

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..