..Last Day...

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera...

Apa habaq semua? Mesti korang tengah bersenang-lenang kat umah eh.. Pagi tadi aku baru jew habis keje malam.. Memang penat sangat semalam,lepas satu kes ada problem,sambung pulak dengan kes-kes lain.. Lastly..kena cepatkan setel kes then hantar dorang balik tempat asal.. Kol 8 aku dah ada kat umah.. sarapan sikit then aku tido.. hehe mana la badan tak membesarkan...:(

Kol 11 member dah bising-bising kat ruang tamu umah sewa aku... Teringat pulak semalam ada order barang Zhulian. Agak banyak jugak la sales bulan nie.. Bukan apa.. Mulai esok barang -barang Zhulian akan naik harga.. Sementara belom naik,aku beli la dulu beberapa barang yang diperlukan... Sebenarnya aku dah join masuk ahli ZHULIAN dalam masa 4 bulan.. Bagus jugak sebenarnya barang-barang Zhulian nie.. walaupun harganya agak mahal,tapi bila kita pakai,kita memang akan dapat keuntungannya,tambah-tambah kalau dah jadi ahli.. ZHULIAN merupakan salah satu syarikat MLM macam AVON, COSWAY, NUTRIMETIC, TUPPERWARE dan sebagainya.. Setiap barang punyai kelebihan tersendiri,kena cuba dulu barulah tahu hasilnya.. Aku join Zhulian nie sebab aku memang suka pakai barang contohnya ubat gigi,barang-barang kemas,minuman kesihatan seperti ISO3 dan banyak lagi.Setiap barang punyai pengiktirafan dari akriditasi ISO 9001:2000. Siap ada guarenteed by Product Liability Insurance USD1,000,000.00. So.. kalau ada yang berminat nak order barang bleh contact saya yer kat email iena_png@yahoo.co.uk. Kengkawan bolehlah menjenguk laman sesawang ZHULIAN untuk keterangan lanjut..

Hari nie rehat-rehat kat umah jea la.. sambil-sambil kemas bilik...:) HEHEHE..

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..