..i fOlLow U..

Monday, January 17, 2011

...MenCuKA ?...



Bila akan tiba peluang buat aku nie?


.


Susah hati betul....


.


Makin lama makin tak da harapan..


.


Asyik bagi peluang kat orang lain jer...


.


Perlukah aku memikirkan kepentingan orang lain?


.


Kepentingan buat diri aku bagaimana?


.


Takkan aku nak berada di tahap nie sahaja?


.


Arrggghhhhh......


.


TENSIONNYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


.










Apa yang perlu aku buat ?




isi borang balik kg?
keje kat kg?
keje departmen lain?
isi borang sambung degree?


atau....




hanya tunggu ?












BUNTU !

8 comments:

Marzalina said...

sabar sayang...there must be a way out to u...pray much to Allah ok..hope everything will be so fine to u.

Between Adina Deen said...

peluang aper yg kau lepaskan?
takder kali yg laen ker?

coret mau pulang ker kampung.
sudah rasa sunyi dalam diri.

nanti2 aku sendiri!! oh! tidak.

!eNa PnG said...

intan....



yeap... tengah bersabar la nie.. :( huhuhuhu insyallah ada penyelesaiannya nanti...

!eNa PnG said...

Adina...



Sunyi ker? ala ramai lagi yang boleh megubat kesunyian kamu...

peluang mau g kusus la..:(

Frust tau... taun nie mcm xdpt pegi lagi..:((

n@jwamz said...

think about da best decision for ur future!! doa n tawakal... or better buat solat hajat n istikharah...moga diberi petunjuk...ameen:)

!eNa PnG said...

Najwa...

Tq frenz... Insyallah.. Semoga dipermudahkan...

Ieqa Swetluv said...

dun tensi2 tak baik untuk kesihatan ngee

!eNa PnG said...

iQa...


hehe tau tue... tapi dah mood kureng baek.. mmg kompem laa tension..