Hari ini...

Alhamdulillah... selamat dah lagi seorang BFF aku bertunang.. 1 langkah sedang menuju gerbang perkahwinan.. Syukur.. aku amat bahagia sebagai seorang sahabat..serta mendoakan sahabat-sahabat yang lain sama-sama ke arah yang sama.. Mudah-mudahan... walaupun tak sempat menunggu majlis sarung cincin tapi lega sebab dapat temankan dia sekejap kat sana..

Lepas kenduri my Bff,sy pon balik rumah dan solat Zohor. Terus ke rumah kenduri yang lagi satu.. Pergi ambil Zam dan Jin.. Kawan VF saya, Nazrul Fitri. walaupun lambat,sampai gak kami...Makan laksa plak tue..sangat sedap walaupun kuahnya agak cair. wah.. tak puas makan laksa..Jadi gambar akan di upload kemudian..oke..

mata malam nie mengantuk awal la... :( napa yea?
hati pulak tak keruan dibuatnya..
tengah sembang pasal kenduri tadi dengan mak,terselit pulak satu cerita tentang saya.. Sekadar memberitahu apa sebenarnya dah terjadi pada anaknya yang jauh nie.. Jadi..dengan rela hati mak mendengar cerita-cerita aku.. Terima kasih MAK...Sayang Mak...!

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..