19.2.2012

 
Assalammualaikum wbt..Selamat malam.Alhamdulillah kini ku sudah sampai di KL.. Perjalanan 5 jam dari petang tadi amat lancar walaupun hujan renyai di sesetengah tempat.. Banyak ku bawa bekal hari nie. Spagethi,kek coklat,roti john,sosej dan nugget,nescafe suam dan buah dokong..
Complete set.. hehehe semua nie sebab dah breakfast nasi merangkap lunch.. Jadi semua kena tapau la..Lama dah tak tunjuk skill buat spegethi. Maklumlah balik kejap-kejap jea.. Bekal yang dibawa semangnya tak habis. Jadi rezeki orang KL la yang ada kat rumah nie..
 
 
 
Dalam perjalanan, aku habiskan dengan membaca novel yang aku beli baru-baru nie.. One Day You'll Be Mine dah setel diganti pula dengan cerita The Wedding Breaker.. Wow.. sangatlah gigih menghabiskannya... Another 1 book masih ada di Penang. Bertemankan hujan renyai-renyai ku minum nescafe serta makan roti john yang di bawa..Bestnya..memang layan habis la cerita nie..
 
Dalam masa tue sempat online upload gambar dan chit-chat.. Walaupun balik nie ku hanya p kenduri,dok rumah jaga tok dan layan novel..tapi tetap best.. Dapat berita yag someone nak datang KL.. mudah-mudahan semuanya berjalan lancar.. Sampai kl dah 6.30 petang.Terus ambil tren untuk pulang ke rumah.. Alhamdulillah sapai rumah sebelum jam 8 malam. sempat la solat maghrib.. Pastu keluar pergi tempah baju sepupu untuk kenduri bulan 3 nie..Mudah-mudahan cepat siap..

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..