Alhamdulillah..I'm in Penang

Assalammualaikum wbt... alhamdulillah saya dah selamat sampai Penang.. Naik bas express Season jam 11.30 pagi..Siap masuk Hentian Duta kemudian baru bertolak..Bas nie berhenti di Hentian Simpang Pulai. Sempat la ke bilik air dan beli roti sebagai alas perut..
Sebelum naik bas,aku singgah ke tempat yang satu nie.. Kedai Buku 1 Malaysia di Pudu Central.Setelah 10 minit,saya memilih beberapa buku yang dah lama menjadi idaman... Yeay... Lega dah dapat bahan bacaan..
 
 
 
1st tertarik dengan buku nie.. saya mula baca buku nie sebaik saja naik bas.. Tak sangka jumpa kata-kata yang saya post beberapa hari lalu..SUKA!
ONE DAY YOU'LL BE MINE..
 
 
Sampai jea Penang,kena jadi driver sebab adeq saya kurang sehat. Jadi saya yang menurut perintah menjadi driver hari nie.. Sempat singgah di Astaka Sg Nibong sebab kakak nak beli jeruk di kedai Jeruk Pak Ali. Jadi memandangankan tengah kelaparan. Singgah beli pasembur kat Mee Pitchay.. Kat sini memang sangat sedap pasembur,selain itu ada keteow goreng,mee goreng,bihun goreng dan mee rebus. Kalau datang Penang jangan lupa singgah sini yea..
 
 

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..