..i fOlLow U..

Sunday, February 17, 2013

17.2.2013

Assalammualaikum wbt..
Salam hujung minggu...
Hari nie dari pagi sampai petang dok mengasuh tok kat rumah..
Fuh memang la menguji keimanan..
5 minit sekali nak p tandas. tapi bukan nak kencing pun..
Lepas tue saya pakaikan panpers.. tahan la 2 jam..
Lepas tue dia koyakkan pulak..adoi...
Tension dibuatnya..
Lastly abah alihkan kerusi tempat dia beristirehat dekat dengan tandas..
Haaa baru dia tau.. hehehe gelisah la dia dok kat situ. tak dapat nak tgk apa orang lain buat sebab tempat tue agak terlindung..
Apa nak buat.. Abah pon dah pening..
Petangnya aku dan mak ke Giant Bayan Baru.
Beli beras dan barang-barang rumah..
Terliur jea tengok aiskrim tue.. tapi apa nak buat.. tak boleh nak makan..
Batuk tak hilang-hilang..
Beli box besar untuk letak barang-barang lama..siap beroda lagi. agak murah jugak la.. RM32.88
Lepas shopping,teringin nak makan macam-macam tapi  malas nak pergi beli...
Balik ke rumah terus ambil sosej,wedges dan scallop ayam aku goreng dan makan dengan sos dan mayonis.. Lega..hehe lapaq kot lepas shopping...
Then sambung baca novel dan terus tertidor..
Maghrib baru terjaga dan cuba hubungi encik Kpop..
Rupanya dia pon tertidor jugak..
Patut la senyap jea..

No comments: