21.1.2013

Assalammualaikum wbt..
Selamat malam..
Penat? sudah tentu la kan..Pagi-pagi keluar pergi kerja..Hari nie memang banyak dugaan betul. 1 hari ada 4 orang untuk tranfusi darah pada masa yang sama. Memang agak kalut sikit bekerja..
Alhamdlillah berkat kerja berpasukan,semuanya berjalan lancar.. Asal semuanya selamat..
Passing report berjela-jela..Banyak cerita rupanya pesakit-pesakit nie.. Tak pa.. janji semua kerja setel. dalam perjalanan balik ke rumah sempat singgah ke Pejabat PosLaju Batu Caves. Shawl yang saya pesanan baru nak pergi tuntut setelah beberapa hari blik kampung. Rasanya diorang tak jumpa cari rumah. Surat sorry pon tak sampai ke rumah. JAdi gunakan trackking no dan i/c saja untuk ambil barang.. Yeay.. ada shawl dari The Hijabi Doll.. TQ Rina.

Then sampai rumah terus mandi solat dan siap-siap ke Bangi untuk ambil kakak.Pakcik dah menunggu sejak tengahari.Lepas siap terus ke Bangi. Perjalanan ke sana sangatlah terasa jauh..sebab hujan lebat pulak.. terpaksa la bawak kereta slow-slow.. Sampai sana,ambil barang dan trus baik ke rumah... sama jugak.. Hujan lebat..Time memang pack sebab orang balik kerja time tue..

Sampai rumah dekat kol 6..balik terus solat dan main dekan si budak Ireland.. Dapat kiss dari dia.. syiok kacau dia..

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..