Penghujung 2012

Assalammualaikum wbt.. selamat petang...
Hari nie masih lagi bercuti dan seperti tiada hati ingin keluar berhibur.. Hati masih terusik dengan segala yang berlaku pada sepanjang taun ini... Berat sungguh nak dilepaskan...
 
Ungkapan maaf serta segala yang berlaku telah diungkapkan pada kamu..Adakala aku terlalu tamakkan kasih sayang kamu..sedangkan tanggungjawab kamu lebih memerlukan.. Aku lega dapat berterus terang dan memohon kata MAAF kepada kamu. Kamu pendegar yang setia,baik hati,penghibur saya..TERIMA KASIH banyak.. Semoga Allah megurniakan kebahagiaan berpanjangan dan dikurniakan anak-anak yag soleh dan solehah.. Sukar untuk menyatakan lebih jauh lagi.. Cukuplah sekadar doa yang aku iringi..
 
Buat sahabat.. Maafkan saya andai ada hati-hati yang dikecilkan..saya tidak begitu sempurna.. Cuba yang terbaik untuk menjadi sahabat yang baik.. Adakala saya hanya berdiam diri,namu itu bukanlah bermaksud tidak mempeduli..Hanya mahu bermuhasabah diri,sedar diri yang kekurangan..
 
2012 bakal berakhir.. Semoga tahun berikutnya memberi keberkatan dan perkara-perkara yang baik bakal berlaku.. Semoga kalian semua dimurahkan rezeki...Ingin melihat baby yang comel-comel..Insya-Allah..


Senyumlah… segala masalah bukan masalah lagi. Senyumlah walau apa pun masalah kita… hati menjadi tenang, dada menjadi lapang dan jalan penyelesaian akan nampak terbentang luas…
~ HILMAN YONG ~

DENGAN KASIH SAYANG ALLAH TIADA YANG MUSTAHIL ...



31.12.2012 @5.00 petang
FADHLINA AHMAD

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..