Kawanku..

Dari dulu aku ramai kawan.. macam-macam jenis ragam.. tapi best jugak kan..Dari kawan sekolah tadika,sekolah rendah,sekolah menengah,kolej aku,tempat praktikal,tempat kerja dan yang paling banyak kat alam maya nie....

Kebaikan dan keburukan seseorang kawan menang tak dapat aku nak huraikan..Dulu time solah ada budak ni suka kacau aku.. 1 hari entah pasal apa tah,aku terkejar dia dengan penyapu tau..Bila dah besaq jumpa kat area rumah,hehehe memang masing-masing tak kenal..Masa sekolah menengah kami 1 kelas berkawan baik.. dah la kelas kecik,tak ramai sangat..tapi tetap best..kelas 5P1 memang TBB..belajar sama-sama..tdo lebey..celebrate bday sama-sama siap calit-calit krim kek..cekgu pon best...macam-macam ragam.. Pastue..dok asrama lagie la.. senior sampai junior gila-gila..masih contact sampai sekarang... Syukur... Bila lepas skolah dapat tawaran jadi misi..Jadi aku di Melaka selama 3 tahun.. Fuh.. rindu kot kat bumi Melaka.. walaupun agak panas sebab kawasannya tepi laut..pastu keluar bandar pakai baju kurung.. cambudak baek kan.. tapi te yangistimewana,sampai sekarang pon baju kurung melambak kt umah nie...Dapatpergi praktikal kat hospital lain,shopping macam-macam,singgah rumah sedara kawan-kawan.. besnya..lama tak repeat...Dalam masa tue makin berderet kawan yang pernah aku kenal sampai ada yang tak ingat..seorang demi seorang makin lama,makin menyepi..masing-masing punya tugasan dan tanggungjawab masing-masing... tapi kawantak kanterputus macam tue jer.. ada teknologi kan...penghubung masa depan...

oke..nanti sambung lain..:)

Comments

Buzu Ediany said…
Betul mu...rindu zaman 5P1...cepatkan masa berlalu?? dh nk masuk 12thn dh kot...
!eNa PnG said…
Mu..

itue la kan..lama dah.. kejap ja masa berlalu...lama tak reunion...

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..