Belog Lanun Ranggi buat Contest

Le Lanun Ranggi Contest

Assalammualaikum wbt.. Salam 1 Malaysia...

Dalam panas tak panas hujan tak hujan... tetiba ja aku rasa nak join contest yang kawan aku a.k.a Lanun Ranggi yang kacak nie.Aku antara peminat kartun dia yang kiut miut tu maca tuan dia jugak..(bukan ayat bodek eh.tapi tengah membodek!) Walaupon aku jarang komen seperti mana peminat-peminat dia yang lain,namun aku tetap jugak terjah belog dia bila ada masa..

Oke.. buat kengkawan yang suka buat ayat-ayat sengal dan lawak,teringin nak dapatkan mug ekslusif dari tuan belog,boleh  la join contest nie...cuma klik pautan kat bawah banner tue..terus ke belog tuan Lanun..follow dan terus join oke..



 
Nie ha yang perlu dibuat..Bina ayat sengal untuk diisi dalam kotak tue... Walaupun ayat aku tak berapa sengal... aku harap boleh diterima pakai..
 
 
 
 
HAAAA... pandai-pandai la sesuaikan ayat kat atas tue.. hehe Good Luck pada peserta lan dan tuan belog... Semoga terus maju dan ramai peminat yea... Chaiiiyoookkk!
 
Nak kartun 1..muke saya..<3 p="p">
 

Comments

Natasha said…
good luck!
dtg dr segmen same ^^..
!eNa PnG said…
Dyshasahhir...

gud luck too..
!eNa PnG said…
Natasha..

Gud luck too...:)
Dayang Deno said…
hai! deno dtg dari segmen yg sama... jom baca dialog deno pula :)

http://dayangdeno.blogspot.com/2012/12/le-lanun-ranggi-contest.html
mselim3 said…
kesian aweks itu balik jalan kaki

saya datang dari segmen yang sama , komen saya pulak k..

http://mselim3.blogspot.com/2012/12/le-lanun-contest.html
Aujinz said…
lorrr.. tak datang komen awal awal dulu rupanya.. koh koh koh
!eNa PnG said…
deno..

Tq.. dah baca dialog awak...nice
!eNa PnG said…
mselim...


dialog awat pon best..dah reply comen..
!eNa PnG said…
Ojin...


tak po la.. sopa la den nie ha yg nak di komen..:))

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..