..i fOlLow U..

Thursday, March 25, 2010

MaJlis ResePsi Hafizah dan aIzuddIn 13 3 2010



13.3.2010 adalah tarikh yang amat la tak larat mo makan nasi kenduri....hehehe banyak kenuri pada hari nie... tapi aku memilih tuk pergi kenduri junior aku semasa di sekolah menengah dulu....sebelum tue p kenduri adik kepada isteri sepupu aku dekat ngan umah... cik Adila dan Cik hazirah datang amek aku kat umah... berjanji pula ngan cik nisak dan cik aza.. kami menaiki 2 buah myvi baru hehehe... tengok tue..aku jugak yang xda keta lagik... adik-adik aku dah mampu beli keta... tahniah...eh.. melencong pulak cerita kan.. pengantin kita nie dah kawan sejak dari sekolah lagi...lama jugak la.. lebih kurang 10 tahun... sangatlah suka melihat pelamin kat sini..cantek sangat.. pengantin sepadan...temanya warna coklat gold..nampak sweet sgt... kami pon tak ketinggalan tuk bergambar ngan pengantin...rindu sebenarnya nak jumpa ramai-ramai... last jumpa pon masa raya yang lepas ari tue...






cik nisak tgh posing.....




hazirah^adilla^aza^iena


tengah mamam nasi kenduri.....


selepas makan kenuri,posing-posing,sembang-sembang,salam-salam,kam pon balik la menuju ke next detinasi...makan rojak kat pantai seagate hehehe





nape plak muka aku cam nie? huhuhu















2 comments:

Leez said...

cantik pelamin tu....

!eNa PnG said...

kak leez...

memang cantek pon... kalo ada camera cam kak leez... abeh seluruh angel pelamain iena terjah :))