MajLis EkIn & EjaM


Pemilihan pelamnin nan indah disertakan dengan hiasan bilik tidur yang simple tapi tetap manis di pandang amatlah penting bagi sesebuah majlis perkahwinan... begitulah impian setiap bakal mempelai.. tapi harus di sesuaikan dengan bajet yang telah anda sediakan... Bagi sahabat saya nie,dia memilih tema warna unggu sebagai warna pada hari persandingannya..
Tema ini di sokong sepenuhnya oleh ibu beliau... maklum la..sewaktu ibunya sangat berkenan ngan warna unggu nie... Pasangan EKIN dan NIZAM akhirnya di satukan jua.. Sebelum sama-sama mengambil keputusan yang penting nie,mereka telah di duga dengan pelbagai jenis dugaan... mereka telah lama kenal sebenarnya.. bila dah lama berkawan, sering berlaku pergaduhan hingga menyebabkan hubungan mereka nie putus beberapakali......walaupon hubungan telah putus,mereka tetap berkawan seperti biasa... sering bertukar-tukar cerita tentang pasangan masing-masing... Bak kata pepatah"Kalaulah jodoh,tak kemana..."hehehehe
begitu lah yang terjadi kat diorang nie... lepas dah macam-macam berlaku,dorang pon kawan balik dan terus wat keputusan tuk bersatu:)... tahniah buat dorang....:)















Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..