..i fOlLow U..

Thursday, March 25, 2010

2nd Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2010










Al-kisah tersebutlah kisah yang menyebabkan aku terasa seram sejuk mo demam...tanggal
21.3.2010 aku bersama 2 sahabat karib mengunjungi sebuah fiesta yang belom pernah aku pegi.. FIESTA BELON PANAS kali ke 2 di Putrajaya. Konon-kononnya nak pegi lepas subuh la kan... memandangkan kami masing-masing tdo lewat semalam,jadi kami pergi lambat sikit dari waktu yang sepatutnya...so..sesampainya kami di situ,memang dah ramai orang pon... terpaksa la pusing-pusing kat situ tuk cari parking. Kalo bab tiket memang dah abes awal la kan...So agak terkilan jugak la sebab aku memang teringin nak naik benda nie... memandangkan kalo naik pon tak boleh nak round-round sekitar Putrajaya,baek aku tengok jer lama-lama kat situ kan. memang la sangat teruja bila tengok orag naik benda nie.. hehehe kami pon mengambil gambar banyak-banyak walaupon kamera aku tak la canggeh sgt..aku tetap jugak mo mengabadikan kenangan semasa berkunjung ke sini... mungkin di masa akan datang aku berpeluang naik benda nie.. belon-belon kat sini memang cantek.. tapi tak banyak belon yang sudi menunjukkan diri pada ketika ine.. tapi aku tetap puas hati dapat lihat sendiri.. tengoklah gambar-gambar yang aku selitkan nie.. cantek kan... agak 3 jam jugak kami round sekitar kawasan nie..terdapat juga beberapa aktiviti sukan lasak yang baru diperkenalkan... anda boleh mencuba.. rugi tau sapa yang tak sempat pegi... (kasi kawan saye jelez) lepas posing-posing,kami makan aiskrem sambil menerjah ke booth yang ada di situ.. kami membeli box untuk meletak barang.setelah tawar-menawar dijalankan,dapat la harga yang paling murah aku kira... sangat berpuas hati.. setelah berpanas,berdebu,ber apa lagi eh...berjalan-jalan,kami pon meneruskan ke destinasi ke-2,makan kat taman warisan...boleh tahan jugak la makanan kat situ...siap makan sate Hj. Samuri lagi... nantikan sambungan nya eh..:D




iena^DD^muni

4 comments:

lädyönä said...

whoaa....
tengok gambaq saja pun dah tau menarik nih...
lebih menarik kalau dapat nek belon tue kan?...ehehhe

!eNa PnG said...

cik ona...

memang pon... orang ramai sgt la... tiket habes plak tue..:(

Marzalina said...

wahhhhh..bg aku jelezz eh??

!eNa PnG said...

intan....



dak aih....saja dok boh..:P