..i fOlLow U..

Friday, March 12, 2010

11 MaC 2010 : 1.00pm


HAri nie merupakan hari yang amat bermakna bagi aku serta rakan-rakan sekerja... Kami akan kehilangan 2 rakan yang berpenat-lelah sepanjang aku mula berkhidmat.... HAri nie hari terakhir KAK NIDA dan KAK IZAN di HKL kerana mereka akan berpindah ke negeri TERENGGANU... Kami mengadakan sambutan hari perpisahan serta hari lahir rakan-rakan yang lain termasuk AKU.... hehehe kalau korang nak tau... HARI NIE HARI LAHIR IENA !!!! WEEEEEEEEEEEEEEEEE...........
kami berkongsi kek dan sambut semuanya pada hari nie... sangatlah berbesar hati... walaupon sedeh sebab 2 orang akan berpindah...:( tapi insyallah... kami akan sentiasa berhubung...
antara makanan yang kami order ialah nasi putih,masak lemak nagka,ayam goreng daun kari,sambal belacan,acar,ulam,ikan kering serta buah-buahan sebagai pencuci mulut.. Yang paling Istimewanya... ada SATE tau... tue memang fabret aku... hehehe Kami mulakan dengan ucapan dari ketua wad di ikuti dengan ucapan rakan-rakan yang akan berpindah.Kali nie memang tak jemput ramai orang sebab asyik buat jamuan jer 2 bulan lepas..
apa lagi... puas hati la makanan kali nie.. bila dah selesai makan tue,mula la sesi photography...hehe semua sporting kali nie... bestnya.. tapi sedey nak berpisah ngan seniorita aku 2 orang nie.. semoga dorang memberi sinar baru di tempat baru nanti .. kami akan merindui kalian..:)






No comments: