..i fOlLow U..

Tuesday, February 9, 2010

TeNgAh xBz...


Profile information...


Membership Status : Platinum Member
Location : Penang,Malaysia
Gender Female

Occupation : Other
Religion : Muslim/Islam
Relationship : Married

Date Of Birth : Secret
Joint Date : Tue, 27 Aug 2002 05:21 PM
Last Login : Mon, 08 Feb 2010 11:39 PM (Yesterday)




dan sebenarnya.... dah 8 taun jugak la kan aku join VF nie...saja ja nak merepek pagi-pagi buta nie...sebelum tue takziah kepada salah seorang keluarga VF yang kembali ke Rahmatullah pada hari nie..ID : dinosuper... macam x percaya jer kan... dalam kita dok merapu,mesra-mesra,kenal-kenal,kawan-kawan...ada jugak antara kita yang telah kembali dulu di luar jangkaan kita... nie lah salah satu kelebihan keluarga VF.. kita dapat berkongsi apa saja..suka..duka..bahagia..derita..apa saja yang kita rasa.. selain itu dapat mengenali antara satu sama lain walaupon seringkali ada di kalangan ahli VF yang tak sebulu... tapi kita boleh belajar kenal sedikit sebanyak sikap,personaliti, segala-galanya pasal kawan-kawan kita.. dah lama aku join kelab VF nie..ada jugak sahabat-sahabat baik aku pon terjebak sama..mula-mula memang la terasa malunya nak kuar jumpa rakan-rakan maya nie.. sebab kami lebih suka bersembang-sembang di alam maya kan.. tapi not bad jugak bila kami buat xtiviti tuk semua warga or kelab VF nie,kami dapat kenal antara satu sama lain... xkesah la walaupon baru jumpa kami x kenal antara satu sama lain..tapi lepas pertemuan itu kami lebih akrab dan merancang xtiviti kecil di mana kami boleh hang out sama-sama.. kalo sebut ja budak-budak VF,mesti gila gambar,gila makan,gila bowling,gila karoke,gila jalan-jalan... macam-macam lagi la... di sini juga merupakan salah satu jalan tuk mencari pasangan hidup...hehe banyak dah pasangan yang dapat membuktikan kenyataan nie... tak caya try la.. di sini jugak kami berkongsi segala pengalaman,informasi,bisnes bak kata dalam VF nie,macam-macam ada la... hehe aku selalu jer kena perli ngan housemate..xreti nak dok kat umah.. ada ja programnya bila ujung minggu..hehehe tapi berhati-hati bila nak kenal orang tue.. ada yang suka mengambil kesempatan.. ada jugak yang memang baik hati... ok... smpai sini jer kot..



jom layan http://www.virtualfriends.net/ .....






2 comments:

Aujinz said...

awww...

Saya pun suka amik kesempatan..
ahaks..




Al Fatihah buat Raisudin aka dinosuper

!eNa PnG said...

ojin : ;)) kesempatan apekah:-?




al-fatihah....