..Lost Weight...

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera.....


Alhamdulillah....Dengan izin Allah, dapat jua aku menghupdate blog yang aku sayang sangat nie.. Walau tak banyak yang aku nak kongsi kan, tetap jugak aku nak kongsi... Pada hujung tahun lepas... aku dah berazam nak slim kan diri.. tue salah satu dari list azam baru aku la kan... masuk ja bulan Januari.. aku dah sebok berfikir-fikir nak makan produk kesihatan yang boleh komfemkan aku turun berat badan tanpa kesan sampingan terhadap kesihatan aku... Dah banyak produk yang aku pernah try sebelum nie.. tapi yang nie adalah paling sukses... :) Bermulanya pada hujung Januari,berat aku dalam 76 kg la jugak kan.. tengok pada hari-hari yang kurang makan.. lagi kurang la berat kan..



Now dalam bulan Mac nie aku dah lost weigt sebanyak hampir 5kg.. wah... satu pencapaian yang agak mengembirakan... di samping itu ia tak menjejaskan kesihatan aku.. malah aku rasa lebih sihat dari biasa... di samping itu aku dah belajar minum air mineral berbotol-botol... hehehe TAHNIAH buat diri sendiri... Now.. Just nak kurangkan lagi sikit berat dan maintainkan jer la... Produk yang aku amek ialah SS solution.. Selain itu bagi orang yang memang berat,orang yang nak tambah berat badan pon boleh cuba mengambil produk nie.. tetapi dengan plan diet yang berbeza.. Senang kata, ia boleh seimbangkan berat badan ideal seseorang individu.. :) Senaman ringan hanyalah dengan berjalan-jalan ketika aku bekerja.. hehehe tapi disarankan melakukan senaman dalam masa 30 minit pun dah ok dah...



Jadi.. bagi anda yang tengah mencari-cari tue nak tau petua lagi.. bolehlah emailkan kat iena yer.. iena_png@yahoo.co.uk Jagalah kesihatan demi orang yang tersayang... Amalkan gaya hidup sihat.. Sihat tak boleh dibeli.. Duit boleh di cari..:)


Comments

Marzalina said…
wah..dah kurus ek...teruskan usaha :)
Buzu Ediany said…
Tahniah mu...keep it up...kawe ni cam slow jek...huhu :(
!eNa PnG said…
intan sayang ku...:)



hoyeh.... insyallah nak turunkan lg 5 kg :)
!eNa PnG said…
MU sayangku....



jangan putus asa.. mula-mula memang la.. tak berapa nampak.. nanti ada perubahan yang kita tak nampak,tapi org lain akan nampak...:)

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..