..Lovely 12 March 2011...

Assalammualaikum wbt serta Selamat tengahari kengkawan...



Syukur... hari yang indah ini berlalu dengan baik dan tenang... Apa tidaknya,jejak saja di Pulau Pinang. Macam-macam temujanji aku dah ada.. Last-last.. pergi yang mana sempat jer la... Aku pulang ke kampung bersama dengan Cik Adina Deen. lebih kurang jam 10 pagi kami bertolak dari KL.. sampai Penang dalam Jam 2 petang... Jalan agak bz sebab banyak kenderaan.. Musim cuti sekolah la katakan... CikAdina Deen hantar aku sampai Auto City,Kemudian adik ngan kakak datang amek aku kat sana..

Lepas jambatan,kami p amek Kak Aida,kawan kakak... nak p shopping kat MYDIn ngan Queensbay...Aku pon join sekali... Adik hantar kami p Mydin Bukit Jambul..lepas jalan-jalan kat situ... Kami naik bas Rapid p QB.. ramai jugak orang... Singgah Makan stemboat kat Johnny's Steamboat...Kak Aida belanja makan sempena birthday aku.. TQ kak...



Selesai makan at Johnny's, Kak Wan datang jemput aku kat QB.. Kami nak ke A Tu Z kat seberang... Aku teman Kak Wan untuk survey pakage pengantin yang sesuai. Kak Wan hadiahkan aku suku kek sepena Bithday aku... TQ kak wan. kek tue memang sedap.. Made from KL...




Pada sebelah malam.. aku keluar makan bersama family tercinta di Restoran Pak Husin,Kg Baru Sg Ara... Sebenarnya abah aku nak makan kat Bangkok Tomyam.. memandangkan hari nie hari sabtu,Bangkok Tomyam tutup...

Jam 10 malam,lepas makan ngan family, abah hantaq aku p QB..Cik Ida ngan kekaseh dia mai amek aku.. Kami p lepak kat E-Gate,Bzu,Hamzah,Firdaus dah tunggu kat sana... Sementara tunggu Pali,kami order air dulu... 30 minit kemudian,Pali pon sampai.. So acara suprise pon bermula... Kek kedua untuk hari nie... Chockelat kek..YUMMY.. sedap.. TQ ida and semua....Kali nie celebrate ngan Hamzah sekali.. Birthday dia 3.3.2011...




me and Hamzah...


13.3.2011
LEPAS SETEL P KENDURI,AKU DIKEJUTKAN LAGI DENGAN SEBIJI KEK LAGI...
Kali nie dari GBS aku.. member asrama dulu.. mai celebrate kat Taman Rimba,Telok Bahang,Penang... aku n Wina merupakan orang yang di raikan...
Terima Kaseh banyak nooooo.......


Cokelat kek lagi...


Me and Wina...


Lastly... My Birthday present from my adek angkat Cik Dila........:)




LOVELY day.... Terima kaseh banyak buat semua sahabat yang sudi meraikan hari lahir Iena... Semga kita semua di murahkan rezeki,diberi kesihatan yang baik... dan sentiasa di rahmati...

AI LAP u ALL lah....!!!!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..