..i fOlLow U..

Friday, March 4, 2011

..Jumaat pun datang..

2.30 pagi, masih membuatkan aku masih berjaga.. Apa tidaknya,seharian aku berada di rumah,berehat,berfikir,melaksanakan tugas sampingan..


Lepas magrib,aku bersiap-siap nak g hantar jeruk..sebelum tu sempat lagi pegi tengok kk deco kat depan Maju Junction..rupanya tutup awal.. Terus je patah balik anta Zura..

Terus je g jumpa membe kat Char Keteow Batu Caves,depan shell sebelah Giant batu caves.. Boleh tahan jugak makanan kat situ..ada Bihun sup utara,nasi lemak dan keteow kerang pucuk paku.. Yummy..

Aku,Mimie,Sarsa dan Pobe pun makan.. Hero-hero ni makan 2 pinggan keteow.. Kami yg heroin,sepinggan ja.. Lepak-lepak sembang sampai la jam 11.30 malam.. Kami pun bersurai..otw balik umah,kena tahan pula dengan pakcik pulis,tanya itu ini.. Nasib baik semuanya ok..

Sampai ja umah terus ja solat dan baca yassin.. Kemudian lepak depan tv layan astro oasis sampai la sekarang...

No comments: