..i fOlLow U..

Wednesday, March 30, 2011

..Bekas Kekasih Saya..

1) Sila letakan header AKAL TUNJANG BLOG




2) Ceritakan tentang bekas kekasih kalian. Nak cerita pasal kekasih kalian sesama lelaki, bekas kekasih itu sesama perempuan boleh juga ataupun pasal bekas makanan hadiah hari jadi bekas kekasih bagi pun boleh.
HEHEHE part nie yang agak kelakar sikit... Nama "konon" bekas kekasih saya nie MR.Ayed... walaupun bukan kekasih sebenar saya,tapi boleh dianggap macam tue jugak la.. memandangkan dia tengah single-mingle..sama macam saya.. Sepanjang 3 tahun kenal,banyak sangat yang saya dah belajar sama ada sedar atau pun tidak,saya dah mula sayangkan dia.. tapi takut tak sama perasaan tu sebab maseh belajar.. Akhirnya hubungan kami terpaksa dikuburkan oleh sebab bekas kekasih Mr.Ayid nak kapel balik ngan dia.. Mr.Ayed pernah bagi bait-bait kata-kata nie dulu...
waktu terasa semakin kelabu

tinggalkan cerita tentang kita

akan tiada lagi kini tawamu

tuk hapuskan semua sepi di hati

ada cerita tentang aku dan dia

dan kita bersama saat dulu kala

ada cerita tentang masa yang indah

saat kita berduka

saat kita tertawa


teringat di saat kita tertawa bersama

ceritakan semua tentang kita


tapi kini....


Semuanya dah berubah..


3) Mengapa berlaku perpisahan?

Sebab ada bekas kekasih die lew..:D

4)Soalan untuk Abang Hiro?


Suka jadi doktor kew?

No comments: