..i fOlLow U..

Saturday, March 5, 2011

..Jom jaga badan..

Baru jer lepas jumpa Cik Buzu tadi,sempat lagi p lepak kat Mali's Char Keteow.. Tapi tak makan pun sebab kekenyangan..


Sembang-sembang macam-macam hal termasuklah program diet.. Hehe Alhamdulillah aku bertambah sihat, bukan sihat biasa-biasa,tapi sihat bistari.. Yang penting pilih produk yang betul,dan amalkan makanan seimbang.. Insyallah dipermudahkan dan menjadi diet kita...


Gud luck gurl! Sure mantap dari saye.. ;-)

6 comments:

Iryana said...

wa baca dd nye pun cite sal kshtn & diet gak... apa kes ni? pakat ke??

!eNa PnG said...

yana....


now tak nak jadi obes dah.. kena turunkan berat badan.. barulag rasa sehat...:)

alinac lover said...

hehe citer la diet nyer

Buzu Ediany said...

hoyeehh...semoga success kembali mabeles...woot woot...hahahaa

!eNa PnG said...

Cik Alinac..


nANTI SAYA bgtau....

!eNa PnG said...

MU.....



insyallah jadi ;)