..Serabut..

Permulaan minggu yang amat memenatkan. Dah dua hari aku stay back lepas kerja pada shif pagi. Letih memang tak tau nak kata la kan. Letih fizikal memang bagus. Tapi letih mental mau tension di buatnya.

Nampak gayanya makin berat kes nie.. Siap kena buat kronologi laGi. Mana la nak mencari puncanya.. Mau tak pening nak mencari dan nak fikir balik benda yang lepas.

Pelbagai gosip-gosip telah menular kat tempat kerja sekarang nie. Yang paling utama tue mungkin kami akan di tukar ke bahagian lain. Alahai.. Lagi la pening..


Memang serabut betul minggu nie :-(

Comments

Aujinz said…
kalau serabut, sila kemaskan..

tettttt!!

sabar ye cik iena..
!eNa PnG said…
Encek Ojin..



Kalau serabut otak cam na nak kemaskan..?
Tetttt..
Unknown said…
cerita kita hampir sama...apa pun saya dapat dulu surat pertukaran. senyum...tarik nafas...dan tenangkan diri. segalanya dari allah..yang perlu kita terima dan redha...
!eNa PnG said…
Shamsul...

Cepatnya awk dpt tukar? Kat mana?
Memang perlu redha dan terima semua tue.. Tetapi agak menyesakan minda saya ni..
Unknown said…
hehe...saya faham. mula-mula saya amat terkejut menerima surat pertukaran. walau pun bos jelaskan sebagai proses biasa. puas saya usaha tenagkan diri sebaik mungkin. sehari dah berlalu...saya kembali stabil...dgn berdoa dan berzikir sebanyak mungkin....saya harap awak pun begitu...
!eNa PnG said…
Shamsul..

Terima kaseh.. Saya faham apa yang awak sampaikan tue.. Cuma kerisauan itu memang tak pernah hilang.. Insyallah mungkin di tempat baru buat saya lebih bersemangat..

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..