..i fOlLow U..

Thursday, November 4, 2010

ke-1OO

entri nie adalah entri ke 100.. Maknanya dah banyak jugak la kan cerita-cerita aku sebelum nie. MENARIK atau tidak,blog ini akan diteruskan seperti biasa..

Sekalung ucapan Terima kasih pada yang sudi menjadi follower blog saya nie.

Hari nie aku serta rakan-rakan di soal selidik oleh ketua bahagian tempat aku bertugas. Memang berdebar,seriau,entah macam-macam rasa lagi.. Puas aku baca bermacam-macam doa sebelum tue.. Hehe sebab tak pernah mengadap sapa-sapa sebelum ni..

Sesudah mengadap,aku merasa sedikit tenang dan kami perlu membuat surat berkaitan masalah ini walaupun bukan 100% kesalahan dari pihak kami.

Pelbagai penambahbaik telah kami rangka untuk di laksanakan.. Aku berharap kami dapat selesaikannya dengan pantas dan baik.

Muncul pelbagai spekulasi dan pihak kami perlu bersiap sedia untuk menjawab semuanya.


Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar..



..rindu abah ngan mak..

4 comments:

Aujinz said...

terbaek..

cik iena sehat?

!eNa PnG said...

en. ojin.....




MekaseH :D

alhamdulillah sehat-sehat ja :)

shamsul said...

teruskan...saya sentiasa megikuti blog ini...

!eNa PnG said...

shamsul....




terima kaseh..:)