..NeW bOrn...

7. 16 pagi - "Hellooo... Assalammualaikum... dah balik keje ke belom?" terima panggilan dari Choi,sahabatku. "Belom..ada kat tempat keje lagi.." jawabku. " nak bagitahu nie... aku dah bersalin 2 pagi tadi .. baby boy. ada kat wad nie..." tergamam aku seketika...."TAHNIAH !!! hehehe cepatnya.. " jawab ku kembali..

Tak sangka cepat pulak baby nie nak kuar. Baru ja aku jumpa mama Choi nie dua hari lepas.. hehe apa pun.. aku bersyukur baby sihat walaupun berat 2.3 kg jer.. Baby boy itu di beri nama Muhammad Adam Rayyan Bin Mohamad Fairus... Tahniah buat kalian.. Semoga kalian dapat mendidik anak menjadi anak yang soleh. Syoknya dapat tengok baby petang tadi.. perasaan yang sukar aku nak gambarkan...hati berbunga-buga barangkali melihat baby tue.. Aku dengan automatiknya menjadi aunty buat rayyan...
Sayang Rayyan..:)


Comments

Aujinz said…
Cik Iena..bile plak?..


{..tetttttt!!!!...]
!eNa PnG said…
ojin..


Insyallah ada rezeki nanti ada la ;-)

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..