..i fOlLow U..

Monday, November 1, 2010

Hari ini..

Hari inie 1 hb november... tepat jam 11.30pagi abah dan mak serta jemaah haji yang lain berangkat ke Tanah Suci Mekah.. Pemergian mereka di iringi dengan doa dari anakanda sekalian serta sanak saudara rakan taulan semoga selamat menyempurnakan haji serta diberi kesihatan yang baik di sana.. Sejak dua tiga mingu lepas lagi aku tak keruan di buatnya.. Apa tidak nya,dulu masa mak p Mekah, aku masih di bangku sekolah . Tak da la sangat nak terasa. Bila dah besar nie, memang lah tak dapat nak sembunyi lagi semua tue.. Memang sedih sangat. Nak hentikan air mata nie memang la susah. walaupun kejap jer dorang pegi,tapi tetap rasa sedey jugak.. sampai merah la mata nie. Aku rasa aku yang paling over sedeh kot.. Even tengah menaip nie pon air mata aku meleleh... teruk kan.. :( lagi 44 hari dorang balik la... semoga segala di permudahkan..Aminnnnn.....


6 comments:

Marzalina said...

insyaallah...moga2 selamat hendaknya...jgn sedih2 dear..Allah bersamamu..

!eNa PnG said...

Tq dear :-)

Iryana said...

Moga ALLAH lindungi ayahbonda kam0o..
t'ingat zaman dok asrama lak..nangis2..rndu kat family..hukhuk...

!eNa PnG said...

Yana.. Tue la.. :-S nie lg sedeh dr dok asrama..

shamsul said...

jangan putus berdoa...agar ayah bonda dipermudahkan dalam segala urusan disana...

!eNa PnG said...

Shamsul,


Terima kasih..