..i fOlLow U..

Friday, November 26, 2010

Tik..tik..tik hujan turun..

Hari nie seperti biasa aku ke tempat kerja.. Memang tak berapa sibuk kerana ramai yang bekerja shif yang sama.. Aku ditugaskan menyiapkan data dan memasukan ke dalam MYCPD ONLINE..Semua nie untuk melihat dan mengukur prestasi diri di tempat kerja..

Hujan lebat tiba-tiba menjelang tamat waktu bekerja.. Aku sudah merancang mahu keluar mencari barang. Terpaksa aku tangguhkan jua..

Lepas magrib hujan mula berhenti.. Selepas solat magrib aku mengajak zura menemaniku ke kedai untuk mencari barang..

Cari punya cari.. Akhirnya jumpa jua bunga yang sama warna.. Aku terus membeli dan pulang ke rumah..

Sebelum tu,singgah makan dulu kat Shukumvit Restoran, Kampung baru.. Dekat ja ngan umah..

Sesampai ja di rumah,aku memulakan operasi yang telah ditangguhkan akibat tak cukup bunga.. So,apa lagi,terus deco je.. Dan siap sepenuhnya.. Tuan badan pun cakap kiut-miut.. Tinggal nak touch-up je nanti..


Selesai satu bab.. :-D

2 comments:

Buzu Ediany said...

..Ahaks...tenkiu so much...tak sabar nak isi brang2 dalam kotak itu...nnt sama2 kita lihat hasilnya...

!eNa PnG said...

Hehe yea la.nanti kena tgk mana hat sesuai...

Weee... Exited la pulak..
Hahahahaha
Welcome dear :-D