..i fOlLow U..

Thursday, November 4, 2010

Alhamdulillah....

Syukur kehadrat ilahi dengan limpah kurnianya aku telah menjadi sedikit tenang selepas bermesyuarat dengan bos kat tempat kerja aku. Walauapapun,kekesalan tetap timbul jauh dari lubuk hati aku sebab aku tak begitu prihatin tentang perkara ini sebelum menjadi masalah besar. Sekarang kami tengah berusaha menyelesaikan masalah nie. Aku terpaksa berkorban masa untuk teruskan usaha ini. Harap-harap semuanya akan cepat selesai. Tension dibuatnya. Nak tido pon dah macam tido-tido ayam..kejap-kejap terjaga,susah hati dibuatnya. Minggu nie kena mengadap lagi bos kecik pulak.. tunggu jew la nak kena fire nanti. Surat insiden semua dah setel. Tunggu Nak mengadap je nie.. Haihhhhh.... sasau dibuatnya....

2 comments:

Marzalina said...

nape ni..insiden apa tu? cite la sket beb..

!eNa PnG said...

intan... :(

ade la.. tak leh crita:(