...Khabar Haji...



Menonton khabar haji di Astro Oasis memang amat menyeronokkan.. Dapat melepaskan rindu buat Abah dan Mak di sana.. Alangkah bagusnya jika aku dapat bersama-sama mereka di sana..





Pagi nie aku terima panggilan dari mak.. mak sehat.. tapi suara selesema masih kedengaran.. mak bertanyakan tentang kes yang sedang berlaku.. aku masih tak punya jawapan.. aku berkata jangan bimbangkan aku.. selesaikan urusan mak di sana..Mak berkata, abah dah botakan kepala.. bagaimana agaknya rupa abah..? sepanjang aku bersama abah,belum pernah aku lihat abah bercukur kepala...





Hari nie aku bekerja sebelah pagi.. jarang sebenarnya aku keje pagi di hari raya,sebab aku tak nak lepaskan peluang untuk solat hari raya.. tapi hari nie aku kerja,tak dapatlah aku ke surau..





Suasana tenang di tempat kerja.. cuma bilangannya sama seperti hari biasa..

Comments

Unknown said…
saya doakan ayah bonda awak sihat di tanah suci...semoga allah takdir kita sebagai jemputanNya ke sana satu ketika nanti...
!eNa PnG said…
shamsul....




amin... saya pun tak putus-putus doakan mereka.. bimbang apa-apa terjadi di sana. Saya dah lama memasang impian tuk ke sana.. insyallah jika punya rezeki,akan ke sana jua..TQ..

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..