..i fOlLow U..

Friday, April 2, 2010

...siNgkapan raHsia...

Salam... agak lama aku tak update kat sini..maklum lah ada ja program aku hari-hari... ditambah dengan keadaan cuaca yang tak mengizinkan... eh..apa kena mengena plak kan... cuaca hari nie amat sejuk diiringi kehadiran gerimis yang telah di undang Ilahi... Kehilangan pelawak hebat Din Beramboi amat mengejutkan dunia artis...Beliau telah kembali ke Rahmatullah pada 12.30 pagi semalam akibat demam denggi yang serius... Al-Fatihah.. aku turut merasa kehilangan beliau.. tiada lagi keceriaan beliau bersama Pak nil yang selalu dipenuhi lawak jenaka di pagi hari.. Cukuplah hari nie di hiasi dengan lagu-lagu perpisahan di ruang udara... aku tak mampu bersedih lagi mengingati orang-orang yang aku sayang... semoga dia tenang di sana.. aku bertugas shif pagi hari nie... kami kerja berempat di temani pelajar-pelajar khusus perawatan... aku membiarkan mereka belajar apa yang kami lakukan seharian di tempat aku mencari rezeki.. aku sedia membantu andai ada yang kurang memahami.. mungkin pada mulanya aku sekadar melihat...pastu aku ajar la mana yang patut... pada waktu tengahari timbul pula cerita pasal RAHSIA TARIKH LAHIR... wah... aku pon tak ketinggalan untuk tahu tentang rahsia hari lahir aku...secara rawaknya, aku ada bakat tuk memimpin... tapi insyallah ke jalan yang benar la kan... hehehe ada baiknya dan ada buruknya... masing-masing ingin tahu info tentang diri masing-masing... memang aku tak nafikan 90% dari apa yang Puan ZZA cakap ada kebenarannya... aku berdoa insyallah satu hari nanti apa yang aku rancang akan jadi walaupon ada dugaannya...:) kata Puan, pandangan pertama untuk aku,aku kurang senyum.. hehehe sian aku kan... tapi pastu tu dia kata aku nie suka perhatikan orang wat keje..then aku tunjukkan kalo ada mana yang dorang tak reti buat...:) okeh la.. nanti aku sambung lagi... mau balik berehat... selamat bercuti di hujung minggu kawan-kawan..

7 comments:

lädyönä said...

kalau mcm tue, tolong semakkan apa rahsianya tuk tarikh lahir hamba?...hehehehe
bulih cik iena?...

!eNa PnG said...

cik ona..

insyallah buleh.. bagi tarikh lahir kamu :)

lädyönä said...

hari ketiga dalam bulan ke enam...
heheheh...
thanks ya mu!

!eNa PnG said...

cik ona....



insyallah sy tanyakan...:)

!eNa PnG said...

cik ona...


puan ZZA cakap kamu seorang yang rajin.....:)

lädyönä said...

cik iena;
hahahah... rajin?... mana ada ... ikut cuaca jugak saya nih pun...
niway, thanks for ur effort tuk tanyakan kat Pn. ZZA k?
kem salam sama dia...
*muaaackssss!

!eNa PnG said...

cik ona...


baeklah... nanti sy sampaikan salam..:)