cUti LePas KeJe maLam...



...assalammualaikum....
lamanya tak updatekan...
hehehe maaf la yea...
aku mengoffkan diri tuk berkursus di Sarawak pada minggu lepas...
hari nie pulak...
lepas tiga hari aku keja malam...
time to rest la kan...
seperti yang di rancangkan...
hari nie aku dan dd akan balik ke PULAU PINANG hari nie...
hope semuanya selamat sampai....
kami bercuti selama 3 hari jer...
tapi aku kira nya 4 hari la..
sebab hari nie dah cuti...
kepada kengkawan kat penang...
'boleh lah wat appoiment ngan kami"
hehehe
leh lepak-lepak sambil bergosip mana yang patut...




...to BUZU....
mesti mau jumpa kawe kan!!!!!
....to intan MGM.....
make sure MGM xdak kat umah....
.....to dak VF Penang...
sila roger kalo mau hang out sama
...to Geng BAs SekolaH..
kalo sempat memang mau jumpa lu orang...
...to adek dila cayang...
ku tunggu suprise mu



semoga perjalanan kami selamat....
"INSYALLAH"
bonet keta DD akan ku penuhi dengan pesanan dari org kampung..
hehehehehehehe"ngan marah haa"

<3trima>

Comments

Marzalina said…
to Fadh n DD:

Balik kg selamat2 ok..DD drive safely n jgn drift!!

MGM kalau tak der leh la kita hang out weh..tapi sabtu kenduri lerr..huhuhu
BuzuEdiany said…
Mu...kawe tadak this weekend...esok til sunday off to Hatyai...huhu..
Maafkan saya kerna tdk dapat ketemu sama kamu...

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..