..maRathon NoVel...

JOM BACA !!!! begitulah yang tertera pada pen yang aku dapat pada pen hadiah dari akak NB sebab beli novel dia... hehehe maceh kak... aku sempat berkunjung ke Pesta buku pada 25 dan 26 Mac 2010...pada hari pertama... cuaca tidak begitu mengizinkan..hari mula hujan...tak dapat nak cross sungai tuk singgah ke store NB disebabkan hujan yang lebat sangat.. memang jumpa buku-buku keluaran NB kat store lain.. tapi xnak beli sebab nak jumpa kak NB :) ahaks.. sebenarnya sebelum pesta buku bermula,aku dah pon beli novel bertajuk GALAU Di HATI SERi.. buku nie agak tak sesuai ngan aku... sebab banyak dimuatkan dengan kisah-kisah berkaitan dengan dunia politik.. tapi ending dia aku suka...:) semua watak punya cerita berkait antara satu sama lain..lepas baca nie,aku akui dunia artis sekarang nie sedikit sebanyak memberi pengajaran buat kita... aku berharap kita yang menjadi sebahagian dari penonton,pendengar,pemerhati dapat menilai baik buruk sesuatu perkara yang akan kita akan lalui..





Novel kedua pulak.. aku tengah baca novel yang bertajuk LAGU CINTA.. keluaran NB.. amat tersentuh sebab kerana cita-cita dan kesihatan dri,terpaksa lupakan CINTA wat sementara.. memang perit kalu di tinggalkan tanpa kata lantas menghilangkan diri dengan harapan sang kekasih akan memahami...adeh.. pilukan... biarpun kita mengejar cita-cita,ingatlah orang tersayang,jangan biarkan orang yang kita sayang tergapai-gapai tanpa arah tuju... berterus-terang pastu tak ada yang terluka...setiap peristiwa dalam novel nie dikaitkan dengan lirik-lirik lagu yang amat sinonim dengan perjalanan cerita ini.. nak tahu lebih lanjut,sila dapatkan senaskah..:)


Comments

Marzalina said…
aku pon sama...skang baru abis baca 2 novel...heheh
!eNa PnG said…
hehehe

aku da masuk 4 dah :x:X:X:X nanti aku update....

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..