...sAkeT...



arrrrgggghhhhh..... saket kepala,hidung berair,badan panas,nak tdo xbuleh.... adeh... tetiba pulak selsema aku nie melarat...dah segala jenis ubat aku makan... amek masa jugak nak baek...xselesa betul nak wat keja....dah la keja direct seminggu...pas abeh keja,ada ja aktiviti sampingan aku,p makan la,lepak-lepak ngan kak ana,men bowling,tengok wayang,jumpa kawan-kawan.... mana la xsaket.. xreti nak rehat langsung kan... bukan apa.. tak nak la hampakan permintaan kawan-kawan..lagipun bukannya selalu dapat jumpa.. kena booking dulu la katakan... hehehe maklum la,aku nie tak sama cuti ngan orang lain...:)lagipon pas nie susah dah nak jumpa 2 orang kawan aku nie... nak berhijrah ke tempat lain... minggu nie memang sangat bz dengan keja yang tak pernah nak setel... bertimbun-timbun pesakit aku kat wad tue... tapi masa dan kakitangan amatlah terhad... buat yang mana sempat jer la kan... penat pulak nak train budak-budak baru,kalo yang jenis cepat tangkap apa yang kita ajar tue sudah bagus...kalo yang jenis lembap sikit tue,susah la jugak... tapi kena la ajaq jugak walau apa pon yang akan terjadi.. minggu depan aku kena p KUCHING,SARAWAK... tempat yang memang agak teringin nak pergi.... tapi dah clash ngan program ke redang anjuran geng sawan aku... sangat la sedey... huhuhuhu harap-harap sama-sama enjoy walaupon tak berada di tempat yang sama.....:)

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..