sehari lagi jer.......








Assalammualaikum wbt....
selamat pagi kawan-kawan....:)
amboi... ceria pulak aku di pagi hari ahad nie....
sebenarnya agak teruja jgk tuk perjalanan hari esok....
petang nie nak setelkan apa yang nak di bawak ke sana esok...
arie nie aku menunggu kedatangan Buzu ke kl...dia menginap kat umah aku..esok selepas subuh,kami akan bertolak ke LCCT.. flight ke Bangkok pada jam 11 pagi..
aku,buzu,boboi n hamzah berkumpul di LCCT esok pagi....iman last minit x leh join..:(...so...segala apa yang dirancangkan harap-harap la dapat terlaksana dengan jayanya..
ayat skema la pulak....
so..kepada kawan-kawan..selama seminggu nie..terpaksa la aku benti jap tuk update...
jangan nakal-nakal semasa ketiadaan aku di semenanjung....:)
okes... adios... jumpa lagi...:)

Comments

Aujinz said…
waaahh..
mau pegi jalan jalan laa..
mau ikot..ngee~

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..