..i fOlLow U..

Wednesday, January 6, 2010

M.A.A.F


I-salam...da tdo lom...??
S-wsalam...da..tapi terjaga pulak...
I-owh..xper la..tdo la balik..
S-keja bila?
I-keja pagi esok....
S-napa x tdo lg nie...?
I-baru nak tdo la nie....
S-ok..tapi S nak MINTA MAAF kat iena....k..nite
I-erm..MAAF napa???
S-tak dak apa-apa..tapi nak MINTA MAAF..
I-ada salah apa-apa ka??
S-tak da salah apa pun... tapi hati kata kena MINTA MAAF kat iena leh kan...jangan marah n tanya ok...dah-dah,p tdo tau...sok g keje baik-baik...
I-lagi la tak bole tdo.....


> nie adalah sedutan dari SMS sebelom tdo semalam...dari 5.1.10 11.30pm- 6.1.10 12.20am <

.

.

.


.

.

.

aduh... makin difikirkan,makin pening kepala aku nie....kata maaf dari S selaku kawan baik aku memang xboleh aku nak tafsir maksud kata maaf dari dia... kenapa agaknya???? dah la aku yang ganggu dia tdo.. aleh-aleh dia yang minta maaf kat aku.... mungkin rasa bersalah padaku sebab dia dah mula kurang layan aku sejak dah ber'awek' kot..... biasa la.. bila da ada someon special,kena la jaga hati kan...biar la kawan-kawan terasa pon..janji kena jaga hati pujaan kita kan....tapi aku rasa,kawan-kawan amat memahami...xkan salahkan diri kawan kita walaupun kawan kita bt macam tue kan....so..berbalik pada persoalan tadi...aku pon x jawab sama ada aku maafkan dia atau pon tak...:( runsing kah dia sebab da xpedulikan aku...? aku rasa dia pun berbelah bahagi mana nak layan awek..mana nak layan kawan-kawan..mana nak layan benda-benda yg lagi penting kan... tak pa la...aku tak kesah semua tue.. janji sahabat aku tue bahagia...walaupon dia dah x macam dulu...:) n AKU MAAFKAN S walaupun aku rasa xda salah dia pada aku...

.

.

.

.


...sentiasa memaafi antara kita sama ada kita bersalah ataupun salah itu tak datang dari kita...

2 comments:

Aujinz said...

iyer iyer...
maafkan jer..
walopon takde salah..

!eNa PnG said...

ojin: da maafkan pon....