dAtAnglAh....2010...

sElamat tahun baru....arinie merupakan hari terakhir dalam tahun 2009.... segala-gala perkara yang berlaku sepanjang tahun nie akan jadi satu sejarah,satu kenangan yang indah walaupun lebih banyak pahitnya....aku bersyukur dapat merasa segala nikmat yang aku perolehi dari yang Maha Esa...
.
.
.
mungkin dugaan serta cabaran 2009 belum hebat rasanya... aku dapat rasakan tahun depan bakal mencetus pelbagai dugaan yang hebat...untuk itu aku perlu bersiap sedia dari pelbagai sudut...
.
.
.
Moga-moga tahun 2010 akan lebih bermakna..dimurahkan rezeki..serta dapat meningkatkan prestasiku dari pelbagai sudut..... azam tahun baru sudah bersepah-sepah dalam otak nie...
harap-harap dapatlah aku hadapi demi mencapai semuanya....
.
.
.
semuanya berlaku dengan pantas... ada perkara di bawah pengawasan kita.. ada yang berlaku tiba-tiba bagai takdir yang telah dirancang-Nya...oleh itu...aku kena berusaha dengan lebih keras..lebih kuat lg untuk mencapai segala yang dihajati...
.
.
.
akhir kata.. selamat tinggal 2009 yang aku akan di rindui selalu...
selamat datang 2010 yang bakal menjanjikan segala-galanya...

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..