..i fOlLow U..

Friday, December 25, 2009

-BenGANg-

ergghhhh....sakit kepala...sakit mata...selesema...letih...xcukup tidur....isk..dah dua arie dah macam nie...arinie makin menjadi2 plak sakit aku nie..nak kata demam,xmacam demam pon..tapi badan still panas gak..dah brapa biji KK aku telan..tapi kejap ok,kejap tak...bab makan pon x brapa nak lalu sangat...xkan sebab aku asyik kuar jalan..mungkin xcukup tdo disebabkan 1 hal yang bt aku bengang jugak pada mulanya...tapi di sebabkan kesungguhan orang tue..aku wat cool jew.. padahal sama2 paramedik.. tak kan x paham2 kot yang kita nie penat dan dah buat muka bengang..ker memang dah di ajar tuk wat do know jer kot...hermmmm..... gasak lah... malas dah nak fikir... janji nak kasi diri aku nie ok skit.. cuba nak jadi kuat macam orang sihat.. tapi diri sendiri jugak yang menanggung sakitnya...haha..padan muka aku.. sapa suh kuar jugak kan...:((

2 comments:

Marzalina said...

sabar weh...semua tempat kerja mesti ada dugaan...lagi hang bersabar..lagi bagus...

!eNa PnG said...

memang la..tue dah semestinya:d